دوره آموزش آژانس هواپیمایی یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های کار در آژانس شامل تور بستن، پکیج بستن ، صدور بلیط داخلی و خارجی ،تله مارکتینگ آژانس می باشد.
محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است . این دوره آموزشی توسط مدیر آژانس هواپیمایی تدریس می شود و دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.
با توجه به شرایط حاکم شده بر جامعه از انتشار ویروس کرونا و همچنین با توجه به افزایش نرخ ارز. خیلی از فرصت های شغلی بخصوص فرصت های شغلی در صنعت گردشگری به خطر افتاده. ما در این دوره به شما فرصت هایی را معرفی می کنیم که می توانید درآمد خوبی از این صنعت در این دوران داشته باشید
در این دوره بصورت کامال کارگاهی و عملی نحوه رزرو بلیط های خارجی و داخلی آموزش داده می شود. این امر در شرایط انجام میپذیر که کانتر را کامال در فضای واقعی و هنگام برخورد با مشتری قرار داده و به بهبود سرعت عمل او و نحو انجام صحیح رزرو کمک شایانی می شود.
آژانس های مسافرتی ناگزیر همکاری های زیادی باهم دارند که این امر منجر به ایجاد مکالمات مخصوص بین آژانس ها شده. و الف بای خاصی برای آنها تعریف شده است. ما در این دوره شما را کامال با این اصول آشنا می کنیم
آموزش کارگاهی نحوه فروش تور و مشاوره دادن به مشتری برای صرفه جویی در پول و زمان مسافر هنگام سفر
از مهمترین مهارتهایی که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید کسب کند. مهارت فروش و مشاوره به مسافر است. ضعف عمده کانترهای آموزش ندیده نیز در عدم تسلط آنها بر نحوه مکالمه با مشتری و مشاوره دادن به او می باشد. ما در این دوره به صورت کامال کارگاهی و به کمک تکنیک های کامال عملی، این مهارت را در شرکت کنندگان در این دوره پرورش می دهیم. به این صورت که از همان جلسه اول و تا پایان دوره بر روی این مهارت کارخواهیم کرد.
این تکنیک ها بسیار مفیداست و حتی قابل استفاده در دیگر شغل های دیگر می باشد و یادگیری آن را به همه توصیه می کنیم
سعی شده در این دوره آشنایی نسبی با نحوه بازاریابی تورها به شرکت کننده محترم داده شود. تا زمانی که بعد از این دوره در آژانس هواپیمایی مشغول به کار شد، بتواند با کمترین هزینه های ممکنه بازار مناسبی برای تورهای خود پیدا کند
نحوه بستن تور و محاسبه قیمت تور
این مهارت از مهمترین مهارت هایی است که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید به آن تسلط داشته باشد. و حتی این کار توسط مدیرتور آژانس ها انجام می شود. اما ما در این دوره، این مهارت را بصورت بسیار عملی به شرکت کنندگان آموزش داده. و آنها بعد از پایان دوره می توانند به راحتی تور بسته و داشتن این مهارت بسیار مفید خواهد بود.
پس از آموزش نحوه بستن تور، نحوه بستن پکیج تور که بسیار در بین آژانس های مسافرتی مرسوم است داده می شود
آشنایی نسبی با انواع ویزا و نحوه درآمد زایی از کارویزا آموزش داده می شود
یکی از موارد بسیار مورد نیاز مسافر، پیدا کردن مقصد موردنظرشان در کشوری که به آن سفر کرده اند می باشد. ما با آموزش نحوه مسیر یابی و مقصد یابی به شرکت کنندگان، این هدف را داریم که آنها در هنگام مشاوره به مسافر برای تورهایشان در صورت نیاز این موارد را به مسافر منتقل کنند و بواسطه این اطالعات مفید. می توانند در پول و زمان مشتری صرفه جویی کرده
برای استخدام در هر آژانس هواپیمایی، تسلط شما به کشورهای مقصد برای سفر بسیار مهم است . و در صورت داشتن این تسلط، به راحتی می توانید استخدام شوید. ما در این دوره با کمک خود شرکت کنندگان و دادن کارهای تحقیقاتی، شما را با مقصد های پرتردد مانند استانبول،دبی،گرجستان،تایلند،و……آشنا می کنیم
امروزه با توجه به رشد روزافزون فضای مجازی بخصوص سوشال مدیاها)اینستگرام،…..( این امکان فراهم شده که شما بتوانید در این فضاها به معرفی محصوالت خود بپردازید. ما در این دوره سعی میکنیم که بصورت عملی شما را در این فضاها بخصوص معرفی محصوالت گردشگری ،رشد داده و مهارت های الزم را در شما تقویت کنیم.
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پا به پا سفر (پا به پا 24) فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده است و در زمینهی طراحی و اجرای تورهای خروجی (به ویژه به مقصد اروپا)، تورهای نمایشگاهی و تورهای ورودی تخصص دارد. همچنین با عضویت در یاتا (IATA)، دارا بودن مجوز بند الف و داشتن نمایندگی انحصاری خطوط ریلی اروپا ، امکان رزرو و فروش بلیطهای هواپیما و قطار در کلیهی مسیرهای بینالمللی را در اختیار دارد.
شما میتوانید رزومه خود را به ایمیل pabpa.safar24@gmail.com ارسال نمایید.
وظایف و مسئولیت ها:
- پیاده سازی و مدیریت CRM
- مدیریت پروژه CRM تا حصول نتیجه و تحویل سیستم
- تحلیل نیازهای جدید CRM
- تحلیل اطلاعات ثبت شده در CRM
- تحلیل رفتار مشتریان
- استخراج فرآیند ها و تدوین دستورالعمل های اجرایی در CRM
- پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس استراتژی و نیازهای شرکت
- افزایش مداوم کارایی و امکانات جدید سیستمهای مورد نظر و ارائه راه کارهای جدید و به روز رسانی CRM شرکت
- تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- توانایی طراحی سیستم جامع ارتباط با مشتریان شرکت
- تهیه گزارشات مدیریتی و تحلیل و ارائه آمار
- بررسی وضعیت موجود، استخراج و مستند سازی کانالهای ارتباط با مشتری
دیگر شرایط احراز:
- آشنا با اصول و مفاهیم IT
- آشنا با حوزه گردشگری و صنعت توریسم
- داشتن حداقل ۳ سال تجربه کاری کاملاً مرتبط با شرح شغل فوق الذکر
- تجربه موفق در پروژه های CRM
- برخورداری از تفکر سیستماتیک و خلاقیت
شرح وظایف:
- خدمات گردشگری، رزرواسیون پرواز و تور های مسافرتی
- ارتباط با مشتریان به صورت غیر حضوری، آژانسها و شرکتهای همکار
- انجام کلیهی امور مربوط به پشتیبانی، اجرا و فروش تور و بلیط
تخصص ها:
- آشنایی کامل با حوزه گردشگری و صنعت توریسم
- آشنایی کامل با سیستم فروش آنلاین
- آشنایی با سیستم مدیریت محتوا
- آشنایی با سیستم رزرواسیون و بک اند
- آشنایی با زبان انگلیسی
- آشنایی با MS Office
- روابط عمومی خوب ، فن بیان بالا و توانایی ارتباط با مشتری
- امکان انجام پشتیانی مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز
شرح وظایف:
- تدوین و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در حوزه گردشگری
- تدوین کمپین های بازاریابی آنلاین و آفلاین در حوزه گردشگری
- برنامه ریزی و بودجه بندی و مدیریت کمپین ها ، پیش بینی نیازها و بودجه بندی لازم
- نظارت بر روند اجرایی، بررسی و تهیه گزارش در خصوص میزان اثربخشی هر کمپین
- تولید اطلاعات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کسب و کار
- آزمایش و آنالیز فرصتهای نوین و جدید بازریابی
- توسعه و نظارت بر توسعه خلاقانه مطالب تبلیغاتی، محتوای وب سایت، تبلیغات، رسانه های اجتماعی و دیگر پروژه های مرتبط با بازاریابی
مهارت های مورد نیاز:
- آشنایی کامل با حوزه گردشگری و صنعت توریسم
- داشتن مهارتهای رهبری، تاثیرگذاری و ارتباطی عالی و توانایی رهبری اعضای تیم چند منظوره برای دستیابی به اهداف استراتژیک
- داشتن تفکر استراتژیک، خلاقیت و مهارت حل مسئله و مهارت ارائه بالا
- داشتن توانایی برنامه ریزی استراتژیک موثر، مهارت های پیش بینی و بودجه بندی
- دارای تجربه در زمینه مدیریت کمپین ها و کنترل هزینه ها و رسانه های اجتماعی
- مهارت بالا در ارتباطات کلامی و نوشتاری
- مسلط به فضای دیجیتال مارکتینگ
- مسلط به تدوین استراتژی های بازاریابی
- تجربه و توانایی مدیریت یک تیم مارکتینگ
- توانایی انجام ماموریت برون شهری
در بخش QC ، کلیه امور مربوط به ارتباط با مشتریان، نظرسنجی و پیگیری موارد مطروحه در پروسه نظرسنجی انجام میپذیرد.
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان
- انجام نظرسنجی برحسب خدمات دریافتی مشتریان و گزارش به واحد مربوطه
نیازها:
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
- صبور و دقیق در ثبت و پیگیری نظرات مشتریان
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت
- توانایی انجام کار گروهی
در بخش FIT، فروش کلیهی خدمات تورهای انفرادی (هتل های بین المللی، ویزا، پروازهای داخلی و بینالمللی) به صورت حضوری انجام میشود.
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان
- انجام کلیهی امور مربوط به تورهای انفرادی (فروش هتل های بینالمللی، ویزا، قطار بینالمللی و ...)
نیازها:
- توانایی برنامه ریزی سفر
- مسلط به سیستمهای مختلف فروش هتل بین المللی
- تسلط به زبان انگلیسی
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت
- توانایی انجام کار گروهی
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
نیازها:
- مسلط به محیط اینستاگرام و ابزارهای آنالیز عملکرد در این محیط و الگوریتمهای آن
- تسلط نسبی به ابزارهای طراحی نظیر فتوشاپ، ایندیزاین و ایلاستریتور
- آشنایی با ابزارهای ادیت ویدیو (نظیر پریمیر)
- علاقه مند به فعالیت های گرافیکی
- منظم و دقیق
- توانایی انجام کار گروهی
- توانایی مدیریت بحران
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان
- انجام کلیهی امور مربوط به تورهای انفرادی ترکیه
نیازها:
- تسلط به بازار گردشگری کشور ترکیه
- توانایی برنامه ریزی سفر
- مسلط به سیستمهای مختلف فروش هتل بین المللی
- آشنایی با زبان انگلیسی و ترجیحا زبان ترکی استانبولی
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت
- توانایی انجام کار گروهی
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
شرح وظایف:
- آشنا با سیستم های کنترل و مدیریت محتوا نظیر وردپرس
- آشنا به ابزار فتوشاپ
- آشنا به مفاهیم سئو
- توانایی کار با گوگل آنالتیک
- توانایی کار با گوگل وب مستر
- به روز رسانی سایت
فعالیت های دیگر مرتبط با وبسایت
تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب میشود
مسلط به کلیه امور ویزای کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای حوزه شینگن.
شرح وظایف:
- تسلط به بررسی دقیق مدارک متقاضیان.
- تسلط به تکمیل فرم تقاضای ویزا.
نیازها:
- آشنایی با زبان انگلیسی
- مسلط بر ICDL
- منظم و دقیق
- توانایی انجام کار گروهی
- توانایی مدیریت بحران
- داشتن روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
شرح موقعیت شغلی:
- ارتباط با مشتریان با تلفن، ایمیل یا حضوری
- انجام کلیهی امور فروش بلیط
نیازها:
- مسلط به سیستمهای مختلف رزرواسیون و فروش سیستمی (آمادئوس، ایران ایر و ...)
- آشنایی با زبان انگلیسی
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت و MS Office
- توانایی انجام کار گروهی
روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
شرایط مورد نیاز:
- دقت بالا در عملکرد
- دارای برخورد مناسب و روابط عمومی بالا
- منظم و وقت شناس
- مسلط به کامپیوتر و ICDL
- دارای روحیه کار تیمی و گروهی
- ترجیحا آشنا به اصول حسابداری
شرح وظایف:
ارتباط با هتلها و کارگزاران در کشورهای مقصد مرتبط با هر تور از طریق ایمیل و تلفن
ارتباط مستمر با بخش فروش
هماهنگی با راهنماهای مرتبط
نیازها:
تسلط کامل به زبان انگلیسی (خواندن، نوشتن و صحبت کردن)
مسلط به ICDL
علاقهمندی به گردشگری و برنامهریزی برای سفر
توانایی انجام کار گروهی
توانایی مدیریت بحران
رشته تحصیلی ترجیحا حسابداری
شرایط مورد نیاز:
تسلط به کنترل و مغایرت گیری حسابها
پیگیری و وصول مطالبات
آشنایی با لیست حقوق و ثبت اسناد حقوق دستمزد
آشنا به نرم افزار های آفیس شامل ورد ، اکسل و .....
آشنایی با حسابداری آژانسهای مسافرتی مزیت محسوب میگردد.
در بخش فروش تورهای خروجی، کلیه ی تورهای خروجی که در زمینه های تفریحی و یا تجاری برگزار می شوند به مشتریان
حضوری، آژانس ها و شرکت های مرتبط ارائه می گردد.
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان حضوری، آژانس ها و شرکت های همکار
- آشنایی با کلیه ی محصولات و مسیرهای تورهای خروجی
انجام کلیه ی امور مربوط به فروش تور
نیازها:
- علاقه مندی به گردشگری و برنامه ریزی برای سفر
- توانایی انجام کار گروهی
- روابط عمومی خوب، فن بیان بالا و توانایی ارتباط با مشتری
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان
- انجام کلیهی امور مربوط به تورهای انفرادی ترکیه
نیازها:
- تسلط به بازار گردشگری کشور ترکیه
- توانایی برنامه ریزی سفر
- مسلط به سیستمهای مختلف فروش هتل بین المللی
- آشنایی با زبان انگلیسی و ترجیحا زبان ترکی استانبولی
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت
- توانایی انجام کار گروهی
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
در بخش CRM، کلیه امور مربوط به ارتباط با مشتریان، نظرسنجی و پیگیری موارد مطروحه در پروسه نظرسنجی انجام میپذیرد.
شرح وظایف:
- ارتباط با مشتریان
- انجام نظرسنجی برحسب خدمات دریافتی مشتریان و گزارش به واحد مربوطه
نیازها:
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
- آشنایی با سیستمهای CRM
- صبور و دقیق در ثبت و پیگیری نظرات مشتریان
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت
- توانایی انجام کار گروهی
نیازها:
- تسلط براصول بازاریابی
- تسلط بر مهارت های فروش
- آشنایی با اصول و فنون مذاکره
- توانایی حل مسئله
- آشنایی با Word, Excel, power point
- توانایی کار گروهی
- روابط عمومی قوی
- پیگیری و نظم در کار
- ارتباط با مشتریان با تلفن، ایمیل یا حضوری
- انجام کلیهی امور فروش بلیط
نیازها:
- مسلط به سیستمهای مختلف رزرواسیون و فروش سیستمی (آمادئوس، ایران ایر و ...)
- آشنایی با زبان انگلیسی
- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت و MS Office
- توانایی انجام کار گروهی
- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری
- تسلط کامل به اصول و مفاهیم طراحی و رنگ
- مسلط به طراحی بروشور، کاتالوگ، پوستر و ...
- مسلط به نرمافزارهای گرافیکی Illustrator ،Photoshop
- آشنایی با فضای مجازی و اصول طراحی در Digital Marketing
- طراحی بنر، اینفوگرافی، اسلایدر و...برای وب سایت و شبکه های اجتماعی
- مسلط به طراحی پست و استوری های اینستاگرامی
- مهارت در طراحی بنرهای اینترنتی و کمپین های تبلیغاتی
- دارا بودن قابلیت مدیریت انجام چند پروژه به صورت هم زمان
- روحیه کار تیمی، توانایی برقراری ارتباط و تبادل نظر با افراد
- مسئولیتپذیری، مدیریت زمان، تعهد به سازمان و دقت در کار
- حمل بسته ها، نامه ها و سایر لوازم از شرکت جهت اشخاص و بالعکس
- دریافت مطالبات اسناد دریافتنی، قراردادها و... ازمشتریان یا سایر اشخاص
- دریافت وجه نقد و چک از بانک یا بالعکس
- مراجعه به ادارات، سازمان ها وسایر شرکت ها، بمنظور پیگیری و انجام امور اداری شرکت
نیازها:
- آشنایی به کار با کامپیوتر
- دارای موتور سیکلت
- دارای گواهینامه پایه 2
- توانایی انجام کار گروهی
توضیحات: ارائه گواهی عدم سوپیشینه و عدم اعتیاد و تضمین حسن انجام کار الزامیست.
شما به این مطلب چه امتیازی میدهید؟